Skip to content (Press Enter)

mi smo daliah

grupacija kreativaca i preduzetnika iz Sarajeva

  • mi smo
  • projekti
  • blog
  • kafica
FotografijaVideo produkcija

Porsche x SFF

Izazov: Kako istaknuti luksuzni brend u moru festivala prepunog brendova i događanja?

Sarajevo Film Festival je globalno prepoznat kao epicentar kulturnih dešavanja, gdje svake godine hiljade posjetilaca i uglednih gostiju uživa u vrhunskom filmskom programu. U takvom okruženju, izazov za Porsche BiH nije bio jednostavan – kako se izdvojiti među brojnim brendovima, sponzorima i aktivnostima? Kako ispričati priču o luksuzu i prestižu, a da to bude relevantno i upečatljivo u festivalskom kontekstu, gdje je svaki trenutak vrijedan pažnje i kamere?

porsche standing in old street in Sarajevo
cupra reveal formentor sarajevo
vw id3 sarajevo

Rješenje: Spoj luksuza, umjetnosti i festivalske dinamike

Kako bismo ostvarili viziju klijenta, naš pristup je zahtijevao pažljivo osmišljenu strategiju koja Porsche vozila pozicionira kao savršeni spoj luksuza i funkcionalnosti unutar festivalske euforije. Nije bilo dovoljno samo prikazati vozila – morali smo ih integrisati u samu srž festivalskog iskustva. Tokom osam dana festivala, naš tim je dokumentovao sve ključne trenutke kroz koje su Porsche vozila prevozila goste i uglednike, uključujući dolaske na crveni tepih i specijalne događaje. Uzimajući u obzir veliki broj brendova prisutnih na festivalu, naš cilj je bio da Porsche postane sinonim za prestižnu udobnost koja savršeno prati luksuznu atmosferu SFF-a. Kreirali smo sadržaj koji nije samo vizuelno atraktivan, već i emocionalno povezan sa festivalskom publikom – od gostiju do običnih posjetilaca.

Rezultati: Porsche kao festivalski simbol prestiža i udobnosti

Naš sadržaj je istakao Porsche vozila ne samo kao prevozno sredstvo, već kao simbol elegancije i prestiža koji se savršeno uklapa u svijet filmske umjetnosti. Kroz pažljivo kreiranu vizualnu naraciju, uspjeli smo prenijeti osjećaj luksuza koji Porsche donosi, čak i u tako dinamičnom i užurbanom okruženju. Fotografije i video sadržaj prikazali su flotu od 15 Porsche vozila, ali i ključne trenutke festivala, gdje se luksuzni brend organski uklapao u svaki kadar.

Naš rad rezultirao je pozitivnom reakcijom publike, dok su organizatori festivala i gosti istakli koliko je Porsche bio vidljiv i upečatljiv dio događanja.

Kroz sve to, Porsche se izdvojio od drugih sponzora, pozicionirajući se kao brend koji festivalsko iskustvo diže na novu razinu.


Naše usluge: Luksuz ispričan kroz naš objektiv

Kako bismo postigli ovaj nivo kvaliteta, radili smo na:

✔️ Foto produkciji: Škljoc ključnih trenutaka i emocija na crvenom tepihu;

✔️ Video produkciji: Dinamični kadrovi Porsche vozila u festivalskom okruženju;

 
Ovaj projekat je pokazao kako se luksuzni brend može uspješno integrirati u svijet kulture i umjetnosti, stvarajući doživljaj koji je daleko više od obične prezentacije proizvoda.

Related Projects

15 do 3 – rezerviši ljepotu u trenu

16 February, 2023

bash dobar kejs.

8 September, 2025

Grafi AI

9 October, 2023

Recent Posts

  • video marketing

    Snaga videa u digitalnom marketingu

    29 August, 2024
© 2024 cre8Perfect Portfolio | Developed By Rara Theme. Powered by WordPress.