Skip to content (Press Enter)

mi smo daliah

grupacija kreativaca i preduzetnika iz Sarajeva

  • mi smo
  • projekti
  • blog
  • kafica
CopywritingDizajnEmail MarketingFotografijaFull-stack MarketingSocial MediaVideo produkcijaWeb stranice

Kodeks kejs.

Neki izazovi su previše dobri da bismo ih odbili. KODEKS je jedan od njih. Kad smo otvorili KODEKS kejs i napravili početnu analizu – znali smo da ulazimo u nešto ozbiljno (spooky muzika u pozadini 😂).

Ok. Već imamo izazov: IT kompanija koja ne priča s krajnjim korisnikom, ali ipak treba glas koji će je predstaviti.

Kreću pitanja bez jednostavnih odgovora:
• Kako prikazati njihovu stručnost na način koji rezonira?
• Kako izbjeći klasičnu prodajnu priču?
• Kako pričati o KODEKSu na način koji nije suhoparan?
• Kako pokazati njihovu stručnost, a da ne zvuči kao tehnički priručnik?
• I, ono najjednostavnije 😵‍💫, kako ispričati priču koja će rezonirati čak i kad ne prodaje direktno?

Počeli smo slagati slagalicu u kojoj ton, vizuelni identitet, sadržaj, strategija i način komunikacije moraju kliknuti kako bi priča imala smisla i ostavila trag.

Tragovi: kako smo startali?

KODEKS je godinama bio sinonim za računarsku opremu. Međutim, ispod te etikete krila se kompanija s ozbiljnim digitalnim rješenjima. Problem? To niko nije znao. Njihova online komunikacija nije dovoljno reflektovala ono što KODEKS jeste – tim vrhunskih profesionalaca koji kreiraju digitalna rješenja.

Zadatak je bio jasan:
• Redefinisati digitalni identitet KODEKSa.
• Istaknuti stručnost, a izbjeći suhoparne tehničke termine.
• Ojačati prisustvo na online kanalima.

Metodologija: kako smo riješili slučaj?

Redefinisanje strategije – postavili smo strateški okvir koji jasno definiše KODEKS na digitalnim platformama.

Šta to znači?

Redefinisali smo ton komunikacije. Oblikovali smo ga precizno – cilj je bio da bude dovoljno ozbiljan da reflektuje stručnost, ali isto tako dinamičan i prilagođen pravoj publici. Bez suvišnog formalizma, ali s jasnim autoritetom. Potrudili smo se da se fokusiramo na edukativni sadržaj, ali bez uspavljujućeg efekta.

Sadržaj smo postavili kao strateški alat – jasan, relevantan i direktan. Edukativan tamo gdje treba, dinamičan da drži pažnju i uvijek prilagođen publici kojoj se obraćamo. Bez generičkih fraza (ako nađete neku – prijavite). Fokus je na ljudima, jer iza svakog rješenja stoje ljudi koji ga stvaraju. Sounds simple? Hmm, mišljenja smo da se danas stručnost, posvećenost i pravi tim lako uzimaju zdravo za gotovo. Zato je stavljanje njih u prvi plan bilo – naš plan.

Dokazi: šta smo implementirali?

• Osvježili smo komunikaciju na društvenim mrežama.
• Predstavili tim na način koji donosi kredibilitet i povezanost s publikom.
• Dokumentovali i iskomunicirali svaki događaj na kojem se KODEKS pojavio.
• Kreirali content strategiju koja gradi autoritet, a ne samo prisustvo.
• Osmislili i pokrenuli hero content koji stavlja stručnost KODEKSa u prvi plan.
• Strateški koristili LinkedIn za B2B komunikaciju i pozicioniranje.
• Kreirali jedinstven vizuelni identitet koji prati digitalnu transformaciju brenda.

I da, dizajnirali i isprintali brošuru koju možete skrolati.

Zaključak: KODEKS danas

Godinu dana kasnije, KODEKS ima digitalni identitet koji jasno govori – mi smo ozbiljan igrač u IT industriji. Društvene mreže su žive, strategija je jasna, a brend je prepoznat u digitalnom ekosistemu.

A mi? Mi nastavljamo s novim izazovima.

Related Projects

OMG

27 August, 2024

Grafi AI

9 October, 2023

15 do 3 – rezerviši ljepotu u trenu

16 February, 2023

Recent Posts

  • video marketing

    Snaga videa u digitalnom marketingu

    29 August, 2024
© 2024 cre8Perfect Portfolio | Developed By Rara Theme. Powered by WordPress.