Skip to content (Press Enter)

mi smo daliah

grupacija kreativaca i preduzetnika iz Sarajeva

  • mi smo
  • projekti
  • blog
  • kafica
AnimacijaCopywritingDizajnFotografijaFull-stack MarketingSocial MediaVideo produkcija

bash dobar kejs.

Lanac brze hrane koji je u augustu 2025. prešao ulicu i uš’o direktno u kadar.

Svako ko je barem jednom bio u Sarajevu u augustu zna kako to izgleda.
Grad je pun, svi negdje žure, a istovremeno nikom se nigdje ne žuri.
Sarajevo Film Festival, najveći filmski festival u regiji, tada preuzima cijeli grad.
I svi žele biti dio te priče, s razlogom – rekli bismo. 🙂

Preko puta crvenog tepiha, LBH koji tih dana treba da odigra glavnu sporednu ulogu.
Eh sad, kako odigrati sporednu ulogu tako da te zapamte?

Tu dolazimo mi, skromno.
Imali smo nešto što ne piše u briefovima:lokaciju koja je savršena i razumijevanje konteksta koji nije gastronomski, nego kulturni.

Odlučili smo se za awareness-first pristup, s fokusom na brand integration umjesto direktne promocije. Cilj je bio postati dio festivalskog narativa.

bash volim Sarajevo ovih dana. 

Slogan koji smo smislili zvuči kao rečenica koju bi neko izgovorio dok hoda između projekcija i traži gdje će nastaviti večer. Cilj nije bio da brendiramo proizvod, vec da se brend poveže s dominantnim kulturnim narativom u tom trenutku. Da se pozicioniramo kao prirodan dio festivalskog doživljaja, ne kroz promociju, već kroz kontekst.

Iz glavnog slogana razvio se ton cijele kampanje : 

• bash volim filmove ovih dana

• bash volim druženje ovih dana

• bash volim izlaziti ovih dana

View this post on Instagram

A post shared by BASH (@bash_bih)

Copy koji se ponaša kao komunikacijska platforma – fleksibilan, prepoznatljiv i lako usvojiv.

bash dobar launch. al’ nebitno.

kampanja prije kampanje

prije nego što smo objavili ijedan vizual, u dogovoru s Kerimom, pustili smo video. Bez logotipa, bez reklame, bez poziva na akciju.

View this post on Instagram

A post shared by Kerim Čutuna (@kerimcutuna)

Samo Kera, njegova naracija i rečenica: “bash volim Sarajevo ovih dana.”, koja prati kontekst cijelog videa. U komentarima su ljudi nagađali da li je to skrivena reklama za BASH. Pitali su se ko stoji iza toga. I ta reakcija je bila znak da smo pogodili. Cilj je bio da ne izgleda kao launch. I baš zato je odradio posao bolje nego da jeste.

Onda smo snimili reklamu.
Onako finu. Pitku.

Nakon Kerinog teasera, uslijedio je glavni video.

Zajedno s njim osmislili smo format koji nije imao cilj da reklamira proizvod, već da najavi još jednu aktivaciju tokom festivala: zid uspomena, mjesto gdje su posjetitelji BASH (Kulovića) mogli zapisati šta to oni #bashvole.

Kerin prepoznatljivi humor, opuštenost i ton koji publika već poznaje, zadržali su prirodan karakter komunikacije. Bez glume, bez puno catchy floskula. Sve je bilo u svom ritmu, BASH onako kako treba. .

Objavom ovog videa, kampanja je i zvanično počela – dan uoči festivala.

View this post on Instagram

A post shared by BASH (@bash_bih)

A sta smo to sve radili i gdje smo sve bili?

– Pisali smo šta #bashvolim(o)

Naš zid uspomena bio je sve osim običan pano. Ljudi su na njemu ostavljali poruke o stvarima koje bash vole, od sarajevskih mahala, naselja, do ljubavi, hrane i sitnica koje život znače. Htjeli smo da BASH (Kulovića) postane mjesto gdje se ostaje i druži, ne samo naručuje.

– Servirali smo filmski ukusne menije  

Tokom festivala, presvukli smo naše menije u kostime kultnih filmova, uz dozu bash dobrog, prepoznatljivog sarajevskog humora.

🎬 Kad porastem biću MASTER burger

🎬 Ko to tamo gricka Chicken Tenders?

🎬 Dobro uštimani Crispy Chicken wrap

🎬 Triple cheese Amidže Idriza

– Zajedno napravili zid uspomena, al’ ne od cigli

Naš foto zid bio je otvoren poziv svima da zabilježe svoj SFF trenutak.Dovoljno je bilo uslikati se, objaviti uz #bashvolim, a mi bismo tu fotku isprintali u polaroid formatu i zalijepili na zid uspomena, tačno na portal BASH centra, okrenut prema najprometnijoj ulici festivala.

Ljudi su se vraćali da vide jesu li „osvanuli“, fotkali se pored svojih slika,tagovali prijatelje. Zid se punio, a s njim i atmosfera – to više nije bila samo aktivacija, već stvarno mjesto okupljanja.

-Dijelili bash dobre akreditacije

Koje nisu služile za ulaz, ali jesu za prepoznavanje. Dizajnirali smo ih tako da se nose s ponosom (a usput ti donesu i 10% popusta na srednje i velike menije tokom cijelog festivala).

Željeli smo da postane mali znak raspoznavanja među ljudima koji vole bash slične stvari. i I da, kad sve prođe, ostane kao uspomena na dane tvoje SFF predobre dane.

bash na licu mjesta. bash on brand.

mjesto koje je postalo scena

Strategija nije stala na copyju. Znali smo da prostor mora govoriti istim jezikom.

Zato smo brendirali cijelu poslovnicu u duhu kampanje – filmski, ali nenametljivo.

Od ulaza do zida, sve je bilo osmišljeno da izgleda kao da je oduvijek dio festivala.

View this post on Instagram

A post shared by BASH (@bash_bih)

Rezultat svega ovoga?

kako kažu: nije kampanja ako nema šta da se izmjeri

Kampanja je trajala 10 dana. U tom periodu proizveli smo:

• 12 reels videa

• 250+ fotografija

• 7 video produkcija

Cijeli content bio je zamišljen kao aktivacijski, da pozicionira BASH kao prirodnog saputnika Festivala, a ne kao brend koji se nameće.

bash sretan kraj 

s obzirom da svi mi imamo nešto što #bashvolimo…

…tako su i ljudi tokom Festivala #bashvoljeli filmove, prijatelje, grad, zalogaje, bivše i sadašnje momke i cure, i pisali to na našem zidu.

Pisali su poruke, potpisivali se, fotkali, lijepili stikere po centru, jeli i svraćali opet. Preuzimali svoje bash dobre akreditacije i koristili ih cijeli Festival. Jeli dobre burgere, nazdravljali hladnom Coca Colom.

Sve u svemu, BASH je tih dana bio dio ulice, dio rasporeda, dio atmosfere.

Ustvari, izasao je na ulice. Medju ljude s kojima se svaki dan druzi ostalih 357 dana.

Bez poziva. Bez forsiranja.

Samo kao mjesto koje prirodno pripada u SFF kadar. 

To je to.
case closed. al’ bash ono closed. 🎬

Related Projects

Kodeks kejs.

18 February, 2025

Grafi AI

9 October, 2023

Buzzing with Beebee!

1 January, 2023

Recent Posts

  • video marketing

    Snaga videa u digitalnom marketingu

    29 August, 2024
© 2024 cre8Perfect Portfolio | Developed By Rara Theme. Powered by WordPress.